تصویرسازی سه بعدی انتخاب هوشمند

مدلسازی و تریدی املاک، تصویرسازی سه بعدی محصولات برای وبسایت و کاتالوگ، رندر واقعیت مجازی و تورمجازی، بخشی از خدمات انتخاب هوشمند است.

تریدی انتخاب هوشمند نخستین مرجع رندرگیری بصورت تخصصی است.

در انتخاب هوشمند خدمات رندر تریدی براساس استانداردهای بین المللی صورت میگیرد.

تریدی رندرینگ و صنابع مرتبط:

  • در زمینه املاک، برای معرفی و فروش سریع و راحت، اقدام به تهیه رندر سه بعدی از ملک می شود
  • در صنعت تولید لوازم داخلی برای نمایش جذاب تر محصولات، اقدام به تهیه رندر سه بعدی از محصول در فضایی گیرا می شود تا کارایی محصول به وضوح نمایش داده شود
  • در زمینه معماری، مرمت و نوسازی، پیش از استارت پروژه بایستی رندر تریدی از طرح پیش رو تهیه گردد
  • استارت آپ ها و شرکت های تازه تاسیس جهت ساخت برند، طراحی وبسایت و بروشور، از خدمات سه بعدی استفاده می کنند

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه رندرینگ تریدی می توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید:

مباحث بسیاری در رندرگیری سه بعدی تاثیرگذار هستند، از جمله آنها:

1 – مدل سه بعدی و نحوه مدلسازی

2 – نورپردازی و تاثیرات انواع نور

3 – متریال سازی

4 – تنظیمات رندرینگ

5 – تنظیمات المان های رندر و پست پروداکشن

درصورتی که در یک پروژه هر کدام از این بخش ها تا حد قابل قبولی بهینه شوند میتوان رندرهای فوق العاده ای تهیه کرد.

برای نمونه در مدلسازی سه بعدی (که از اصلی ترین مراحل کار یک پروژه رندرگیری سه بعدی است) می توان با تولید وایرفریم، ایرادات اصلی را براحتی برطرف نمود.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه درجه بندی های مختلف کیفیت رندرهای سه بعدی می توانید به وبسایت واقعیت مجازی آرورا مراجعه کنید.